مسجد الاقصی ۔

مسجد اقصیٰ میں اسرائیلی فورسز کی فائرنگ، 3 فلسطینی شہید

ولایت نیوز
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

مقبوضہ بیت المقدس میں قابض اسرائیلی فورسز نے مسجد اقصیٰ کے کمپاؤنڈ میں نماز جمعہ سے قبل فائرنگ کرکے تین فلسطینیوں کو شہید کر دیا۔

العربیہ ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق واقعے کے حوالے سے اسرائیل نے دعویٰ کیا کہ تینوں فلسطینیوں نے باب الاسباط سے نکل کر اسرائیلی پولیس اہلکاروں پر مبینہ طور پر فائرنگ کی، جس سے تین افراد زخمی ہوئے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ مبینہ مسلح حملہ آور مسجد اقصیٰ کے صحن میں داخل ہوئے تو وہاں موجود پولیس اہلکاروں اور ان کے درمیان چھڑپ ہوئی، جس میں تینوں حملہ آور جاں بحق ہو گئے۔

اسرائیلی فورسز نے دعویٰ کیا کہ مقتولین کے پاس خودکار آتشی اسلحہ اور پستول تھا۔

اس حملے کے فورا بعد قابض اسرائیلی فوج نے مسجد اقصی کی تالا بندی اور تاریخی شہر القدس کی مکمل ناکا بندی کردی۔

بعد ازاں اسرائیلی پولیس نے فلسطینیوں کو مسجد اقصیٰ میں نماز جمعہ ادا کرنے کی اجازت نہیں دی۔

خیال رہے کہ 12 جولائی کو فلسطین میں مغربی کنارے کے شمالی حصے میں قائم مہاجرین کے جنین کیمپ میں اسرائیلی فورسز نے فائرنگ کرکے دو فلسطینیوں کو قتل کردیا تھا۔

ادھر اسرائیل کی ایک عدالت نے فلسطین میں انسانی حقوق کی کارکن اور خاتون رکن پارلیمنٹ کے خلاف مقدمہ چلائے بغیر 6 ماہ قید کی سزا سنادی۔

خیال رہے کہ اسرائیلی پولیس نے انسانی حقوق کے لیے کام کرنے والی رکن پارلیمان خالدہ جرار کو چند روز قبل مقبوضہ مغربی کنارے کے علاقے رام اللہ میں ان کے گھر سے حراست میں لیا تھا۔

واضح رہے کہ انسانی حقوق کی کارکن خالدہ جرار فلسطینی شہریوں کی حمایت اور اسرائیلی جارحیت کی مخالفت کی وجہ سے اس سے قبل بھی متعدد بار قید وبند کی صعوبتیں برداشت کر چکی ہیں۔

دوسری جانب انسانی حقوق کی تنظیموں نے اسرائیل کی جانب سے انسانی حقوق کے کارکنوں اور اسرائیلی جارحیت کے خلاف آواز اٹھانے والے افراد کو جیلوں میں قید کرنے کی پُرزور مذمت کی ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in D:\hshome\automotonk\walayat.net\wp-includes\functions.php on line 3721

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in D:\hshome\automotonk\walayat.net\wp-includes\functions.php on line 3721